扫一扫,访问微社区
只需一步,快速开始
原帖由 梨園壟畝民 于 2008-6-7 12:52 发表 要否定太平天國實在太容易囉,清朝留落嚟嘅史料絕大部分都係否定太平天國嘅。
使用道具 举报
原帖由 梨園壟畝民 于 2008-6-7 11:57 发表 民國時期對太平天國都係持肯定態度。 江南人喺明朝之前都係長毛嘅。
原帖由 lieukehli 于 2008-6-7 12:57 发表 长毛之于江南就如同日本皇军之于中国,吹得花好稻好而已。
原帖由 guoguo 于 2008-6-7 13:11 发表 那没办法 谁叫发匪不做好事,当然留不下好话咯
原帖由 疁城小囡 于 2008-6-7 13:18 发表 天朝跟天国是一路的,都是土匪起家,当然要尽量吹得花好稻好。 至于实际怎么回事么江南百姓侪晓得,到吴语论坛来帮长毛翻案么属于跑错山门。
原帖由 梨園壟畝民 于 2008-6-7 12:44 发表 噉你會唔會覺得用吳語字好煩呢?
原帖由 乌程仔 于 2008-6-7 13:48 发表 吴越语字是不烦的
原帖由 梨園壟畝民 于 2008-6-7 13:22 发表 呢啲唔係太平軍嘅錯,係太平天國革命運動失敗之後被人銷毀咗。
原帖由 guoguo 于 2008-6-7 17:07 发表 阿是销毁个辰光侬勒海旁边看见了 秦始皇焚书也没焚干净呢 乾隆搞文字狱《扬州十日记》一样在日本有遗留 发匪到现在才多少年啊,为啥全是讲它不好的史料呢,只说明一个问题,洪杨坏事做尽,留不下好话 ...
原帖由 疁城小囡 于 2008-6-7 13:18 发表 到吴语论坛来帮长毛翻案么属于跑错山门。
原帖由 lieukehli 于 2008-6-7 13:15 发表 人家郭先生是正经史学家,是中华民国中央大学历史系主任,中央研究院近代史研究所的所长。
本版积分规则 发表回复 回帖后跳转到最后一页
手机版|Archiver|吴语协会 Wu Chinese Society ( 网友言论不代表本站观点 )
GMT+8, 2026-6-28 01:37
Powered by Discuz! X3.4
© 2001-2017 Comsenz Inc.